Deep sleep

Jag fick en skum grej med ett erbjudande om att prenumerera på Glamour, man ska spreja kudden med Deep sleep innan man går och lägger sig. Jo, tjena (som vi sa, på dalmål, när jag gick på högstadiet). Jag har sovit ovanligt dåligt de senaste nätterna fast jag testat kuddparfymen. Inatt vaknade jag i panik när jag skulle försvara en kompis för att hennes före detta kom springandes med en spade som han tänkte slå henne med. Jag har blivit för uppskrämd av en scen i Tusen strålande solar som jag håller på och läser.


Kommentarer
Postat av: Teresa

Den där fick jag också. VAD är det? Låter ju livsfarligt. Åkte direkt i sopora här hemma. Läskigt ...

2009-03-09 @ 09:50:29
URL: http://www.malika.se
Postat av: Ylva

Teresa. Ja, inte behöver man utnyttja erbjudandet att köpa en hel flaska för 150 spänn.

2009-03-09 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0