Hej igen

Den trogna och/eller uppmärksamma besökaren märker att jag försummat bloggen och inte skrivit sedan i fredags. Det finns inget internet i Stockholm.

Som vanligt har jag beklagat mig för fel människa över hur hemskt det är att gå upp klockan sju. Tjejen som körde till Stockholm hade sovit två timmar natten innan. Jag erbjöd mig att köra men hon drog i sig en stor kopp kaffe och klarade hela vägen utan att somna. Hon jobbar med personal på ett av stadens större företag som har varslat en massa människor. De satt i förhandlingar till klockan fem på natten!


www.stockholmtown.com


Kommentarer
Postat av: Gunilla

oooppss, ja man får vara glad att man jobbar på ett företag som varit förskonat, iaf hittills !!



Hoppas ni hade trevligt i huvustada :-)

2009-03-16 @ 13:51:36
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Det känns förhållandevis tryggt att jobba kommunalt. Vi hade jättekul i Stockholm!

2009-03-16 @ 14:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0