I handväskan

Hos Katinka http://presentabel.blogspot.com/ hittade jag utmaningen I min handväska. Så här ser det ut där, inte jättespännande:


Hemnyckel, cykelnyckel, jobbnyckel, skåp-på-jobb-nyckel, kodkort för att komma in på jobbet fast det har jag aldrig vågat använda, näsduk, binda, lipgloss, hårsnodd, penna, anteckningsblock, bananfodral, filofax, mobil och plånbok. Det var väl det. Jag har förresten en himla bra dörrmatta såhär i seniltider.



Utamaningen skickar jag vidare till den som vill anta den.

Kommentarer
Postat av: Katinka

Åhhååå!! Äntligen en modig själv som vågar visa handväskan. Ett sånt där bananfodral vill jag också ha och dörrmattan hade varit perfekt för mig ju...

2009-03-04 @ 22:17:55
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: mor (och far)

Jag vet ju vad det står på mattan men på min dator är bilden svart.

2009-03-05 @ 14:44:00
Postat av: Ylva

Mobilen, nycklarna , plånboken står det. Det har varit något lurt med bilderna men nu tror jag de ska synas.

2009-03-06 @ 14:58:06
Postat av: Patrik

Den dörrmattan var bra. Borde kanske stå Låste jag?

2009-03-06 @ 18:45:28
Postat av: Ylva

Patrik. Man får försöka komma ihåg det i samband med nycklarna ;-)

2009-03-07 @ 11:24:08
Postat av: Patrik

Ja om man inte har sprintlås. Då behövs ju ingen nyckel.

2009-03-07 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0