Konstiga klänningar

Jag brukar nästan ge mig själv shoppingförbud vad det gäller kläder, men man kan aldrig få för många toppar och jag har kommit på att om man hittar billiga klänningar så är de väldigt prisvärda eftersom de klär hela kroppen. Det är ju som att köpa både byxor och tröja. Jag köpte en konstig klänning på Vero Moda i Gallerian vid Sergels torg. Och en ännu konstigare klänning på favoritaffären Zapata i Gamla stan. Sambon sa att det såg ut som en DiLeva-utstyrsel och kallade det för kaftan. Mäh, det är ju en klänning.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

skrattar åt sambon kommentar :-)



Det är säkert praktiskt att ha klänning, jag har dock lite svårt för det, sist var nog nån kjol på 80-talet :-)

2009-03-16 @ 15:34:32
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0