Kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=8014#more-8014

1. Vilken bok läser du just nu?
2. Vilken skiva lyssnar du på just nu eller lyssnar du mest på för tillfället?
3. Vad är det roligaste du ser fram emot den närmaste tiden?
4. Vilken blogg läser du helst, just nu?

1. Bibliotekskatten Dewey av Vicki Myron.
2. Nu lyssnar jag på Timo Räisänen... and then there was Timo. Jag lånade den nyss av en kompis. Vi spelade den på väg hem från Stockholm så jag kommer alltid att ha schlagerfestminnen till den. På vägen till Stockholm var det jag och en tjej till och vi pratade hela vägen. När vi åkte hem var vi fyra och jag var jättetrött och orkade knappt prata alls, så då var den här skön att lyssna på.
www.bengans.se

3. En 40-årsfest på skärtorsdagen. Bara jag slipper bugga med Arne... Tänk om han kommer, han känner ju födelsedagsbarnet! Se inlägget "Varför hatar du Arne?" den 20 augusti 2006.
4. Knivlisa. http://knivlisa.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0