Kung i baren

Igår var jag på förfest hos en tjej jag bara träffat några gånger. Jag visste inte vad hon hette i efternamn så jag lade in henne som Malin Rockstar i mobilen eftersom hon satt och sjöng med väldigt högt i Pinks låt när vi åkte till Halmstad för ett par veckor sedan.

Vi gick på Kung i baren och sambon var inte med så jag fick vara kvar tills de stängde, han brukar vilja gå hem tidigare. På hemvägen träffade jag en bekant som stod och pratade med ett par skäggfarbröder. Den ene skulle åt samma håll som jag och jag frågade så där som jag alltid gör; vad är du för en människa? Han presenterade sig och sa plötsligt "jag kan bli ledsen, då rasar det och så slår jag ned någon." "Eh, men jag är snäll..." sa jag.


www.terraza.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0