Mary Kay

Jag har varit på visning för hudvårdsprodukter från Mary Kay. En kompis har börjat sälja för dem och hon säger att det inte är något köptvång. Det känns lite dumt att inte handla men det är alldeles för dyra grejor för mig. När vi var och firade pappas 65-årsdag roade sig brorsans barn med att måla varandra med tuschpennor. Eller mest var det så att femåringen målade treåringen i hela ansiktet och hårbottnen så han var helt blå och gul och grön. Han var alldeles lycklig och sprang omkring och skrek att han var Supermonstret, någon figur i en Scooby Doo-film. När jag gick  på hudvårdskväll frågade sambon om jag skulle komma hem och se ut som Supermonstret...


www.desipad.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ju JAG som är stora björn! Duh! =) Jag trodde det framgick men icke haha =)

2009-03-06 @ 15:22:32
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: spiderchick

det är ju min kille som sitter där. Bakom lilla björns tallrik =)

2009-03-06 @ 17:32:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0