Melodifestivalen

Jag tyckte bäst om Malena Ernman men det var väl lite slappt av Fredrik Kempe att skriva sin Vincero en gång till? Sedan tyckte jag även om Sarah Dawn Finer men blev besviken på Maria Haukaas Storeng och Anna Sahlene. Agnes börjar bli säkrare men passar inte i guldkroppsstrumpa. Övriga bidrag har jag glömt. Jo, förresten, Susanne Alfengren har blivit gammal och tappat gotländskan och sambon kröp in bakom TV:n när hon sjöng. Lustigt, jag kommer bara ihåg de kvinnliga bidragen. Efter en koll på

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=79680
ser jag att jag förträngt Thorleifs (dålig), Star Pilots (dålig) och Next 3 (dålig).

Malena Ernman Foto: Marit Solblad/Vi-Foto

Kommentarer
Postat av: Maria

jag tyckte faktiskt om Alvengrens låt men den hade väl inte i schlagerfestivalen att göra.

2009-03-01 @ 16:03:00
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Gyrot

Inte många som faktiskt passar i guldkroppsstrumpa när allt kommer omkring. Möjligen Carl-Jan. Eller Peter Siepen.

2009-03-01 @ 19:06:07
URL: http://gyrot.wibrand.se
Postat av: pia

Hej ylva, hittade dig tack vare totto. Vi (maken&jag) undrade vad man kallar Maria hakaas tuttshow? Cleevage räcker liksom inte till & vad heter "more than a cleevage"? maken tyckte iof att det aldrig kan bli för mycket.

2009-03-02 @ 13:40:46
Postat av: Ylva

Maria. Jag tyckte Alfvengren var tråkig.



Gyrot. Peter Siepen skulle kunna få för sig något sådant. Jag ska fråga brorsan som bor på samma gata vad han har på sig.



Pia. Kul att du hittade mig! Jag var lite rädd att norskans bröst skulle trilla ut.

2009-03-02 @ 16:25:49
Postat av: pia

Frottékroppsstrumpa ála svensson kanske är nåt till finalen??? Vi ska på genrepet marit & jag m barn.

2009-03-03 @ 14:09:46
Postat av: Ylva

Pia. Ja, vad kul om de skulle ha frottéoverall! Ha det så roligt på genrepet!

2009-03-03 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0