Schlager

Snart ska jag åka till Stockholm för en rolig helg. Hoppas jag i alla fall. Det borde inte kunna gå snett med upplägget att gå på en stor schlagerfest som väninnans bögkompis arrangerar. Jag har inte varit med förut men det sägs vara uppsluppna tillställningar med någon inbjuden artist. Vi ska, såklart, titta på melodifestivalen och äta schlagerbuffé -vad nu det är. Jag hoppas och tror fortfarande på Måns och den enda som jag verkligen inte vill ska vinna är Caroline sf Ugglas. Stackars Moskva, liksom.


www.gp.se

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Eller heja Sverige för att Caroline af Ugglas är den enda som har någon slags känsla i det hon gör?

2009-03-14 @ 12:39:12
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Mathilda. Nej, det enda som är lite bra med Ugglas är att hon är gift med Heinz Liljedahl som varit med i Ratata.

2009-03-16 @ 13:38:54
Postat av: Gunilla

OJ, antar jag att du blev rejält besviken i lördags, det blev iaf Måns själv, riktig rullgardin på leendet när har fick folket "lilla" röst...



Tyvärr håller jag med Svenska Folket där, men jag saknade Lili o Susi´s smittande låt !

2009-03-16 @ 13:50:01
URL: http://smulan-67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0