Allsång mot högern

Idag låg vi och solade på trädäcket utanför bastun. Jag och en kompis övertalade Göteborgskompisen att han skulle gå med oss på Allsång mot högern. I stället för att köra direkt hem till Göteborg fick han i stället skjutsa in oss till stan. Jag lämnade kvar sambon i stugan där han bygger solvärmare och grejar.

I Järnvägsparken var det allsång med Klas Mathiasson och Patrik Sundin, tal och gratis korv. Klas, jag är kär i din sångröst! Du borde sjunga för mig oftare. Jag måste gå på alla möjliga och omöjliga ställen för att få höra. Synd att jag upptäckte Klas Kapell långt efter dess upplösning. Patrik var också bra som vanligt, men det var lite ovan publik. Pensionärerna är inte så hemma på arg Thåströmrock.

Ikväll ska jag gå till en kompis och sitta och äta på hennes balkong och sedan ska vi gå till uteserveringen på Harrys. Jag har ingen aning om ifall det är någon bra kväll att gå ut, men om det inte är kul går vi väl hem igen.


www.skansen.se

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Morfar tyckte att arg Thåströmrock var riktigt fint! :P

2009-05-02 @ 18:11:27
URL: http://constantlypray.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Mathilda. Vad kul att din morfar gillade allsången. Jag hörde ju inte så mycket av publiken eftersom jag blir lite nervös av det där politiska och tog lite avstånd genom att sitta bakom scenen i stället.

2009-05-03 @ 19:22:13
Postat av: Mathilda

Jag blir också nervös av politik, men hellre vänster än höger som man brukar säga.

2009-05-03 @ 22:13:48
URL: http://constantlypray.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0