Åteatern

Idag har jag varit och fikat med ett par kompisar på nya Märtas café på Gamla torg. Mycket trevligt ställe, det måste vi ju stötta! Fast det var tyvärr för kallt för att sitta ute.

Vi pratade om den här ideella föreningen vi håller på att bilda. Den ska heta Åteatern. Vi var överens om att vi alla är rädda för att det ska bli Stefan & Krister, eller liknande, som ingen av oss gillar. Jag vet inte hur vi ska leja skådisar men om Stefan & Krister kommer måste jag evakuera mig för jag bor för nära hembygdsparken där det är tänkt att föreningen ska verka.

Stefan & Krister
www.mediahyllan.se

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Gillar inte heller just dom rollfigurerna, men deras buskisar i övrigt är rätt roliga :-D



(tror inte han med flaskbottenbrillorna är aktiv på scen längre..)

2009-05-20 @ 08:41:49
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ida

Gillar inte heller Stefan och Krister men har för ovana att med jämna mellanrum byta mitt vanliga ja mot att säga JAOOO. Med inspiration från buskis jag inte ens gillar. =)Det brukar börja med att jag fular mig - sen är det helt plötsligt en del av ordförrådet!

2009-05-20 @ 23:38:59
URL: http://rocknlola.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Ida. Visst är det hemskt när man citerar saker man inte ens gillar!? Rätt ofta får jag någon ful låt på hjärnan och så mal den runt där utan att jag kan göra något åt det. Det är bara att försöka låta bli att sjunga ut den.

2009-05-21 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0