Förening

Igår var jag med på ett möte för att bilda en ideell förening. Eftersom jag gick innan mötet var slut (för jag skulle hem och göra köttfärssås och titta på melodifestival) vet jag inte hur det gick, men jag tror att jag blev med i föreningen. Det kom upp en väldig massa roliga ideer om teater och musik och om jag ska bo i en så pass liten stad som denna får jag väl lov att aktivera mig för att något ska hända. Fast jag har redan talat om att jag inte är någon drivande person som fixar grejor... Jag vill ju verkligen att det ska vara liv i hembygdsparken, och då menar jag inte de övernattande hemlösa, så jag ställer upp för att det ska vara minst tio personer i en förening.

http://www.familjen-lantz.se/12726841
Vykort med litet hus i hembygdsparken. Vi pratade om att flytta det till Gamla torg men fotografen i sällskapet tyckte det var en dålig idé för han brukar fota bröllopspar där. När vi föreslog att ställa bajamajor där sa jag till honom att det kanske inte blir så bra bröllopsbilder då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0