Konstiga SMS

Jag skrev tidigare om att jag inte vill ha hit kompisars kompisar när jag har fest utan att det räcker med mina egna kompisar. Det där är tydligen lite olika hur man tycker. Här är en konstig SMS-växling med en efterhängsen kvinna.

Hon: Hej ylva. Det är X här hörde av A och B att ni ska ut på fredag undrar om det är ok att jag hänger på. Kram X

Jag: Hej! Vi går ut vid elva, kan väl ses på harrys.

Hon: Hej ylva. vill vara ärlig o fråga varför du inte ens kan säga hej. Har jag gjort dig något eller? Kram X

Jag: Va? Jag kan visst säga hej. Jag har bjudit mina vänner. Du har ej gjort mig nåt men jag känner ej dej. man får välja vilka man vill bjuda!

Hon: Sa Hej till dig innan ok det lungt. ditt val. Du väljer precis de du vill. Har inte sagt något om det Ha en underbart trevlig kväll.. kram


Det där gick inte ens att svara på, jag har ingen aning om var jag missade det där hejet, blir allergisk när någon ylvar mig helt obefogat och ännu nervösare av aggressiva kramar. Redan upprörd efter detta fick jag nästa superkonstiga SMS från en annan kompis och då blev jag lite tokig.

Kompis: Går det bra att C kommer istället för mig? Jag e lite krasslig. Kram.

SMS on sale
www.thatsoftwareguy.com

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Meen..hur lågt får man falla ? om hon vill bli "vän" med dig, kan hon väl visa det och bjuda dig när hon har fest...snacka om lågt..tycker du svarade helt rätt..



no 2... ehh.. om jag vore läkare, och sjuk, så ringer jag till jobbet och säger..öhh känner mig krasslig, är det ok om en servitör kommer istället ..typ .-)

2009-05-16 @ 14:53:29
URL: http://smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Ja, nu har jag nog tappat det plåstret...



Jag skulle aldrig komma på tanken att fråga om någon kan gå i stället för mig. Det låter ju nästan som en uppoffring.



2009-05-16 @ 20:10:14
Postat av: Ida A

Haha en vikarierande kompis. Vad knäppt!

Jag hade hållt mig långt borta från den sarkastiska kramen..

2009-05-18 @ 18:14:32
URL: http://rocknlola.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0