Kulturkullan

Vecka 21

* Läser: Det går ganska dåligt med min läsning nu, jag är för okoncentrerad, men har läst ut Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer. Den skulle ha tjänat på att bantas ned till hälften.


www.bokia.se

* Lyssnar på: Eurovisionklipp på youtube. Nu Sverige! Som tur var blev Malena inte alls deppig över nederlaget att komma på 21:a plats. Hon är fullbokad ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=32c8aaqXIuM

* Veckans citat:
"Scenen är ju trekantig. Vi kan bara ha triangeldrama..."
(Någon i vår blivande kulturförening.)

* Veckans händelse: Kristi himmelsfärdsdag på torsdag. Röd dag, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

det där om bantningen gäller defenetivt de två sista delarna...

2009-05-18 @ 08:13:59
Postat av: Josefine

Ja det rä alltid skönt med röda dagar, även om man är mammaledig! : )

2009-05-18 @ 09:13:09
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Ida A

Tack för tipsen! Ska definitivt kolla in både din och den andra du tipsade om. Hoppas att du kan ha lite glädje av min med! =)



Urk, läste första delen, Twilight, men det var alldeles för mycket dravel om kärlek för min smak. Att Meyer är mormon förklarar nog lite varför det är så mycket snack och lite hockey i böckerna, om man får vara krass..

2009-05-18 @ 18:06:26
URL: http://rocknlola.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Mormon? Det visste jag inte, men jag håller med om att det liksom inte händer så himla mycket mer än att Bella svimmar när de kysser varandra...

2009-05-18 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0