Resor

Jag tycker om att planera saker och nu är jag lite stressad för jag har tre småresor på gång, men vet ännu inte riktigt hur jag ska åka. Det kommer att lösa sig, men jag vill ha allt fixat med biljetter och tider långt i förväg.

21-23 maj. Jag ska till en kompis som bor mellan Göteborg och Borås. Om jag åker ensam blir det buss till Göteborg och sedan buss eller bil till henne. Om sambon följer med blir det bil. Han vet fortfarande inte! Idag har jag inte träffat honom för han är i Gislaved på speedway.

30 maj. Växjö Rockfestival. Buss eller bil (om en kompis kör). Åker vi buss blir det hem 2.15-3.30 och det är en mardrömstur genom alla små byar som finns mellan Ljungby och Växjö.

15-16 juni. Skolbiblioteksträff i Jönköping. Tåg mellan Alvesta och Jönköping. Buss eller bil till och från Alvesta. Busstabellen slutar gälla den 13 juni och jag vet inte när man får veta hur bussarna går efter det.

Swebus Express
www.swebus.se

Kommentarer
Postat av: Kim Persson

Bra skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 13:06:50
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0