Talang ikväll

Ikväll klockan 20 tittar vi på Talang 2009 på TV4. Då ska ett par killar från Markaryd vara med och spela en låt. Jag såg förra gången de var med men visste inte då att de var härifrån trakterna. Den ene var så nervös så han satt och darrade och Bert Karlsson sa att det såg ut som om han hade Parkinsons. De andra två i juryn var däremot positiva och röstade dem vidare och jag hoppas det går bra ikväll! Oavsett hur det blir ska jag se den ene av dem, Christian Olsson (hoppar inte han höjdhopp?) som går på vår skola, på torsdag. Då har Byggdrängarna konsert på Sunnerbogymnasiet. Gå dit klockan 19 på torsdag alltså, ni som har möjlighet.

http://www.tv4.se/1.902356/talang_2009?episodeId=1.976989

Talang 2009 semifinal  Foto:TV4
Foto:TV4
Jättekonstig bild på Charlott Perrelli (som jag inte vet hur jag ska ta bort), Christian och Blomman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0