Vårruset

Igår var jag med på Vårruset i Växjö. Det är ett motionslopp för kvinnor som går på elva olika orter. Gemenskap, ja, kanske det, om man inte tappar bort sitt lag under uppvärmningen. Det kan verka lite misslyckat att inte ha någon att gå med bland 6800 tjejer, men har man ingen aning om var ens gravida kompis som man tänkt lunka med är så är det ganska kört. Den enda jag kände igen under vägen var Lars Ohly. Först tänkte jag, sådär som man gör innan man har placerat någon, att det var någon jag kände igen, kanske en Ljungbybo?

Sambon var inte så imponerad av mina reklamgrejor men han har en sällsam förmåga att hitta på användningsområden för saker. Inkontinensskydd? Dem kan man så krasse i.



Kommentarer
Postat av: Maria

huvudsaken är att man hittar dem efteråt (får man fortfarande picnic om man är ett lag?)

2009-05-12 @ 21:39:55
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: nipe

Vårruset ja,,, Fick lämna walkover på den. Ont i knät och förkylning från helvetet. Skit.

2009-05-12 @ 22:04:29
URL: http://enlitenplatsietern.blogspot.com
Postat av: Ylva

Maria. Japp, man får picknick för sex personer, fast vi var nio så några hade med lite utfyllnad.



Nipe. Jag tittade lite efter dig, men är inte säker på att jag skulle känna igen dig.

2009-05-13 @ 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0