Envis karl

Jag var med i någon undersökning på nätet och om man fyllde i en massa tråkiga frågor är man med och tävlar om olika saker (i det här fallet tror jag att det var en laptop jag var ute efter). Tyvärr måste man fylla i mail och telefon och sedan har de rätt att ringa även om man har NIX-nummer. 

Jag fick ett mail från en man som skrev att jag var intresserad av att veta mer om hälsa och undrade när han kunde ringa mig. Dagen efter fick jag ett ganska aggressivt SMS: "Du har ett fått ett email från mig och jag väntar på Ditt svar!?". Jag svarade på ett sätt som jag tycker är svårt att missförstå: "Jag är inte intresserad av ett telefonsamtal. Pratar inte i telefon." Då får jag det här: "Hur då?" Det svarade jag inte på, men sedan kom det ett till: "Ok. Det är inga problem att du har ändrat dig." Vad är det för envis karl? Jag har inte ångrat mig.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

usch..jobbigt med såna typer..

2009-11-15 @ 19:13:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, först tyckte jag det var trevligt att få ett mail som varnade för ett samtal, men såå påstridig får man väl inte vara?

2009-11-16 @ 15:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0