Halv åtta hos mig

Igår tittade jag för första gången på Halv åtta hos mig. En lärarkollega sa att det är hennes favoritprogram och jag var lite nyfiken även fast jag är ointresserad av matlagning. Det är ett ganska trevligt program där man får se hur det är hemma hos dem som är med.

Jag skulle vara svår att ha med på en sådan där middag. Finmat är sällan för mig, som inte gillar när det är kryddigt eller konstigt. Igår skulle jag till exempel inte ha gillat avokadopajen för den hade touch av chili och parmalindad kyckling låter gott men man ska inte bjuda mig på getost. Det funkar inte när man haft en bock och vet hur de luktar...

http://recept.nu/1.302010/2009/10/01/ny_sasong_av_halv_atta_hos_mig


Kommentarer
Postat av: Gunilla

var det igår killen lagade mat som var så skrytsam så jag mådde illa innan dom började visa maten..?

2009-11-13 @ 09:58:01
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Det var en ung tjej som de trodde var rockig men som hade blommor i all mat och bodde i ett jättefininrett torp.

2009-11-13 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0