IKEA

Igår var vi på IKEA. Som tur var skulle vi handla köksluckor åt svärmor så att vi verkligen fick något handlat, för jag var helt oinspirerad och köpte bara doftljus och en vitlökspress. Innan tänkte jag att jag inte skulle köpa några ljus, för det gör jag alltid på IKEA och vi har mängder, fast inte just den storleken. 

Men så fick jag en idé till en installation med vaniljljus (rolig konsonantkombination: ljlj) på den pyttiga brickan som var makens förra årets julklapp från jobbet. Han fick välja mellan några olika saker och vi fattade nog inte hur liten brickan är fast det stod mått. Bra att jag kom på ett användningsområde till slut. 



 


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 12:54:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

de e så mysigt att handla å ikea :D

2009-11-23 @ 14:15:22
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0