Kulturkullan

Vecka 49

* Läser: Bara inte du av Katarina von Bredow. Har jag just läst ut. Mycket bra ungdomsbok. Jag har gillat nästan allt jag läst av Bredow och blev inte besviken nu heller. Emma har sin bästa vän Markus, som hon kan prata med om allt, och kompisgänget med bästa väninnan Ellinor och hennes kille Adrian. Adrian och Ellinor anses av många vara det perfekta paret, de ser bra ut och verkar lyckliga med varandra. Men en dag får Emma en kram som känns mer än den borde av Adrian.


Omslagsbild: Bara inte du

* Lyssnar på: Det bästa med sommaren. 3 CD från 2008. Den här blandningen är lite för spretig för att jag ska hitta ett enda tillfälle där den kan fungera så jag får nog mixa om den innan jag bjuder in vännerna på kafferep i lusthuset till exempel. Här blandas Monica Zetterlund, Peps Persson, Orup, Gyllene tider, Taube, Balsam boys, Cornelis, Markoolio, Los del Rio och Basshunter.



* Veckans citat:
Tre kvinnor ~30 sitter på tunnelbanan och samtalar. En av kvinnorna pratar om hur hemskt det är med otrohet.
Kvinna 1: Jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot Rikard. (Tystnad) Nej, jag menar Jonas!
www.tjuvlyssnat.se

* Veckans händelse:
Rockklubb på Garvaren på lördag kl.22.

www.myspace.com/klubbroxx


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har lagt in ett inlägg med bilder från ett super mysigt julbord! Sen undrar jag om du har varit och ätit julbord? Svara gärna! Om du vill så klart:)

Kramar!

/Amanda

2009-11-29 @ 16:27:44
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0