Ljungberga

I den här stan heter allt något med ljung så man måste koncentrera sig så man kommer rätt. Ikväll ska jag till Ljungberga på föreläsning. Som tur var, eftersom jag var inställd på Ljungsätra,  frågade jag en kollega som jag vet har blandat ihop Ljungberga och Ljungsätra, var det ligger. Man kan också blanda in Märta Ljungbergsvägen och Ljunggården för att det ska bli extra spännande.

Lisbeth Pipping (plats för snuskiga skämt) ska berätta om hur det är att växa upp med en utvecklingsstörd mamma. Maken förstår inte varför jag ska gå och lyssna men jag tycker det är intressant. Jag har hört henne prata förr och vet att hon har viktiga saker att berätta.


På promenad i Ljungby.

Kommentarer
Postat av: Jessica

det är skönt att gå på promenad :D

2009-11-30 @ 17:52:18
URL: http://meyoulove.blogg.se/
Postat av: Gunilla

pippande föreläsning det blir spännande :)

2009-11-30 @ 20:19:58
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Precis såna skämt menar jag. Stackars människa att heta så.

2009-12-01 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0