Runkarp leder!

Jag fick ett tips av en kompis om en artikel i Aftonbladet där de har en tävling om lustigaste ortsnamnet. Runkarp leder! Rösta här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6122023.ab

Jag tycker egentligen att Pungpinan är det konstigaste namnet men röstade såklart på Runkarp i alla fall. Man måste ju vara lite lokalpatriotisk. Vår skylt har förresten varit borta sedan förra midsommar. Ibland sätter vi själva upp vår Runke pub skylt, men den tar vi ner efter tillställningen så att folk inte virrar omkring i skogen och letar.


Bocken i Runkarp!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan! :D Allt bra denna lördag?

Nu har jag storstädat på min blogg, försöker få till det snyggt och så för nu ska jag komma igång och blogga mer igen! :D Det är så mycket kul som händer under min artistutbildning så då vill man ju dela med sig..^^ Självklart massa annat kul också som händer! :) va gärna med och följ! :) Följer du mig på bloglovin lovar jag att göra det samma! :D (Bara du säger till så. ;-) svårt att veta annars.. :P)



KRAMIS i massor!

xx C...

2009-11-14 @ 13:45:37
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jag tycker också att hon skulle ha åkt ut, hon är inte alls bra :S

Det tror jag också att han kommer göra! Ja,visst är han hur snygg som helst :D

2009-11-14 @ 16:43:11
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag håller mig dig om Pungpinan, men röstade på Runkarp ändå! :-D

2009-11-14 @ 18:19:52
Postat av: Ylva

Joanna. Bra! Heja Runkarp! ;-)

2009-11-15 @ 15:52:05
Postat av: Elon

Höypps, nu har jag också röstat på Runkarp. Knapp ledning före Pungpinan!

Fast Kuballe på Tjörn är bra konstigt också. Lite transigt änna!

2009-11-17 @ 18:19:49
Postat av: Ylva

Elon. Jag läste en blogg där någon åkte till Kuballe, gick upp på ett berg och skrek Kukballe. Då blir det mindre transigt...

2009-11-17 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0