Storbild

Jag sitter inne och surar när det är mörkt och regnigt. Det har funnits planer på att gå på en elevkonsert på skolan ikväll men jag har utlovat middag klockan åtta (och sitter inne och surar när det är mörkt och regnigt).

När jag tittar ut genom fönstret undrar jag hur stor TV de har där borta egentligen. På nästa gata flera hundra meter bort.


I mitten av bilden är det en gatlykta och till höger om den ett par ljusa prickar, TV:n. Man kan också undra hur repigt och smutsigt vårt fönster är och om det är någon som lagt en snorlobba på det.


Kommentarer
Postat av: Mor

Höger? Där är bilden slut, ju!

2009-11-12 @ 22:25:43
Postat av: Ylva

Till höger om mitten är halva kortet.

2009-11-13 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0