Dagens outfit

Dagens outfit är samma som gårdagens, jag orkar inte byta kläder varje dag heller. Sjömansskjortan (oj, vilken massa konsonanter på raken: nsskj!) passar bra till jeansleggings. Flera kommenterar när jag leker sjöman. När jag berättade för en lärare att det är en äkta sjömansskjorta snodd på fartyg undrade hon om jag varit ombord på en båt och tagit den. På militärbåt har jag varit men det är inte jag som stulit skjortan utan den behöll maken efter flottan.

När jag hade den på en midsommarfest tillsammans med korta jeansshorts frågade danske vännen om det var en midsommarkostym.


Kommentarer
Postat av: Suzie

Jag vill också ha en sjömansskjorta! :)

2009-10-01 @ 20:59:27
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Ylva

Suzie. Du får ragga upp en sjöman! De är söta i sina uniformer.

2009-10-02 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0