Kulturfyran

Kulturfyran från http://kulturbloggen.com/?p=14016 

1. Har du läst någon av de böcker som nominerades i den skönlitterära klassen till Augustpriset?

2. Åkesson säger att muslimer är den största faran för Sverige. Har du läst Koranen?

3. Har du läst några religioners heliga skrifter?

4. Vilken är den bok du läst i år som känts viktigast att läsa eller som betytt med för dig? (På bilden överst i det här inlägget ser du bild på den bok jag läser nu och som jag tror betytt mest för mig i år).

1. Nej. Men jag har tänkt läsa Kulor i hjärtat som är nominerad som ungdomslitteratur.
2. Nej.
3. Nej. Bara utdrag ur Bibeln.
4. Busters öron och Maria Ernestams andra böcker.

Busters öron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0