Kulturfyran

Kulturfyran från http://kulturbloggen.com/?p=13383 

1. Kommer du ihåg dina drömmar?

2. Vilken är den värsta mardrömmen du haft?

3. Drömmar kan ju betyda dagdrömmar också. Vad dagdrömmer du om?

4. Har du drömt något som sedan slagit in?

1. Jag brukar inte minnas drömmar, om jag inte vaknar mitt i dem.
2. Det vet jag inte, men det händer att jag drömmer att någon närstående har dött.
3. Jag är väldigt nöjd med mitt liv så jag dagdrömmer inte så mycket. Fast det är klart att jag skulle vilja vara på en solig strand med maken och en frozen daiquiri i näven.
4. Inte som jag kommer på nu.


En av sommarens varmaste dagar passade vi på att gifta oss. Det här är samma dag och jag har köpt en dyr och god daiquiri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0