Mord på skolan?

Jag vill först tala om en sak; jag brukar inte stjäla saker. Men idag var jag på en liten utflykt i skolans källare för att hämta pärmar i ett förråd och då hittade jag en hög med reflexvästar. Jag tänker att det bör ligga i arbetsgivarens intresse att jag inte blir påkörd när jag är ute på mörkerpromenader så jag plockade med mig en. När jag kom hem såg jag att det är en stor blodblebba på den! Om man har lite fantasi, och det har man ju, börjar man undra om någon blivit skjuten på skolan och om de sedan har gömt undan bevisen.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

hur går du vidare ? byter ut den mot en "ren" eller kopplar du in snuten ? :)

2009-10-02 @ 08:34:01
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag ligger lågt och hoppas att inte jag åker dit, varken för stöld eller mord.

2009-10-02 @ 14:58:52
Postat av: Pia

Ta kontakt med CSI, de brukar kunna utreda långt bak i tiden!! ;o)

Sv: Ditt motto var ju skitbra!!! Det ÄR ju mycket man INTE behöver göra.. faktiskt! :o)

2009-10-02 @ 23:37:15
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Pia. Vem har sagt att det är länge sen?...

2009-10-03 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0