Om Netto

Om de inte hade varit så trevliga mot mig på Netto idag hade jag blivit en riktigt besvärlig kund. Jag gick upp tidigt (8.30 är långt innan jag tänkt gå upp egentligen en sådan dag när jag börjar jobba klockan elva) för att vara där när de öppnade och kunna få tag i ett av få exemplar av veckans  annonserade kamera. De hade ingen alls visade det sig, för det är en slags vara som säljs om de inte sålt slut i andra butiker. Så kan de ju inte göra, tycker jag!

En serviceinriktad tjej ringde först till Värnamo som inte svarade (upptagen stad, det där) och sedan till sin chef i Växjö. Det finns en kamera i en butik där och han ska ta med den till mig nästa vecka när han ska till Ljungby. Hon vill inte skicka den med lastbil för det hade hon testat förut och då blev kameran stulen. Så nu hoppas jag verkligen att det funkar. Annars får jag väl åka till Växjö själv för att leta efter en 800-kronors kamera, eller ännu billigare. Jag tror inte att det finns i Ljungby så det är svårt att hålla sig köptrogen stan i detta fall.

Apropå köpcenter, som jag inte har nämnt här men syftat på, undrar jag hur de funderar kring nya handelsplatsen Ljungbyporten. De säger att de vill ha sällanköpsaffärer, typ elektronik, men var får de in Citygross i den kategorin? Inte för att jag tycker att de ska öppna Apotek där ute, för det skulle konkurrera med centrums, men de kunde ha någon klädkedja som H&M, i stället för Citygross och låta Favör vara kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säljer min ipod classic billigt! Kolla in mitt senaste inlägg om du är intresserad. Kram

2009-10-08 @ 17:57:46
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0