Rättvisefika

Om det här var den bästa bilden Smålänningen tog vill jag inte se de andra och jag råkar veta att hon tog ganska många. Synd om tidningen att det bara var jag där, som har svårt att bli bra på bild.


Det står inte något om droger och vinst utan rubriken är: Ljungby bidrog till vinsten. Jag var med och såg till att Sverige vann tävlingen om vilket nordiskt land som kunde rättvisefika mest.

Jag ser mycket mer miljömedveten och rättvisetänkande ut än vad jag egentligen är, med mitt stripiga hår, tröja från Nepal och röda gummistövlar (som inte syns i bild men som skar sig illa mot den vinröda tröjan).

Ändå är jag glad att de inte fotade mig idag för nu ser jag ännu värre ut. När jag vaknade hade ena ögat grott igen av okänd anledning.


OBS! Det är bara jag som får säga att jag ser ful ut! Inga elaka kommentarer godkänns. Men ni får gärna tycka lite synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

aldrig roligt när det krånglar med ögonen, men det händer oss alla!



vad gäller tidningsbilden, så tycker jag det verkar vara en märklig fotograf, massa suddigt i nedre kant av bilden, ovanlig vinkel, satt hon på golvet och tog kort ??

du behöver absolut inte skämmas för bilden, men om fotografen var en fotograf är ju frågan :)

2009-10-22 @ 08:05:39
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Peppe

Sannerligen en konstig bild. Tur att vi vet att du är snygg i riktiga livet.

2009-10-23 @ 11:51:37
Postat av: Ylva

Ja, vi skyller på fotografen! Säg det till proffsfotografen i Hedemora också, att det är hennes fel att familjen Svensson ser så galen ut på kort.

2009-10-23 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0