Dyrt vara dum

Det kan kosta pengar att vara dum i huvudet. Idag åkte jag för omväxlings skull tåg till Göteborg. Eftersom det inte går tåg från Ljungby brukar jag åka buss hela vägen men nu var det buss till Värnamo och sedan tåg. Vännen jag ska sova hos har flyttat till Mölnlycke och där har jag inte varit förut. Plötsligt stannade tåget i Mölnlycke men jag vågade inte gå av utan att konsultera kompisen och han hann inte svara så då åkte jag in till stan och tog bussen som vi bestämt. Men nu är jag framme och ska få smörgås.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Dom brukar säga att det är inte målet med resan som är huvudsaken, utan vägen dig. Du bara förlängde den njutningen, eller hur !? :)

2009-09-24 @ 08:09:47
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Peppe

Men du fick iallafall en smörgås, det räknas också.

2009-09-24 @ 08:51:09
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, jag brukar ha en förmåga att förlänga resor.



Peppe. Smörgås är viktigt!

2009-09-24 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0