Fäääscht!

Pappa mådde dåligt inatt. Vi tror och hoppas att det var på grund av en dålig mussla. Han får inte smitta hela Runkarp med något uschligt. En runkepidemi? Nej, vi ska inte ha det. Idag är det dags för bröllopsfest!

Jag var på Apoteket och köpte Resorb. När expediten frågade om det var till någon över tre år sa jag inte att det är till oss som är bakis imorgon utan att vi har en hemma som är magsjuk. Det var en kompis som tipsade mig om att dricka vätskebalanserande dagen efter, men jag vet inte om apotekspersonalen rekommenderar det.


Vi kör en till bild på min missfärgade tunga.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jättefin tunga med inslag av mussla och resorb!

2009-09-05 @ 20:00:32
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

..har du "pratat skit" då får man ovacker tunga :)



En liten utmaning väntar hos mig !

2009-09-06 @ 16:37:32
URL: http://www.smulan-67.hotmail.com
Postat av: Pia

Hallå?! Sitter du och sippar vätskeersättning eller??? Är ju nyfiken på hur festen avlöpte..

Du har ett ansvar gentemot dina bloggläsare!! ;o)

2009-09-06 @ 16:58:03
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Jenny. På den bilden är det Strepsils och Bafucin men idag har jag testat Resorb och det funkar fint!



Gunilla. Jag har hört att tungan blir svart om man ljuger, men jag är oskyldig så min blir vit ;-)



Pia. Jag kom ju nyss hem från stugan, ju, men nu har jag uppdaterat. :-)

2009-09-06 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0