Kulturöverdos

Från idag till fredag jobbar maken i Stockholm. Han sa att jag får fri lek ett par dagar. Idag tog jag hem en kompis som är duktig på datorer för att hjälpa mig lite. Vi pratar båda jättefort, så det är inte så många som brukar orka hänga med i det tempot. Ikväll ska jag läsa så länge jag orkar, till tolv minst.

Imorgon ska jag ha hem en kompis och prata om en litteraturkryssning vi ska åka på. Sedan ska jag gå på musikquiz på Harrys. Och läsa så länge jag orkar, till tolv minst.

På fredag ska jag åka till Bolmsö och gå på utomhusbio, Rallybrudar. Sedan är det premiär för Harrys nya nattklubb, men jag vet inte om jag känner för det efter bion.

Ja, sedan kommer visst maken hem igen och jag kanske åker med honom till stugan på lördag beroende på väder och dagsform.



Den här läser jag nog ut i kväll. Mycket bra och sorglig bok!


Kommentarer
Postat av: Suzie

Boken ser verkligen spännande ut och jag, liksom du, tycker att framsidan är viktig!

2009-09-16 @ 22:24:28
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0