Slinkig bibliotekarie

Jag håller på att packa komprimerat för fyra dygn i Göteborg. Eftersom jag tycker hjärtligt illa om att bära blir det en ryggsäck och bara ett par skor. Vad ska man då ha som är bekvämt så att man kan gå på bokmässa i två dagar utan att få skav och snyggt så man kan dansa disco!? Finns inget i min garderob i alla fall så jag valde ett par kängor.

Slinkiga kjolen från sommarens Englandstripp får följa med och pryda mig på kvällarna, men kanske inte dagtid när jag ska representera skolan och biblioteket. Ibland tycker jag i och för sig att det är kul att vara slinkklädd bibliotekarie, men mässan får nog klara sig utan mitt bidrag där.

Roligt med den här kjolen är att jag hade den på tjejresan till Köpenhamn och när jag var på toa höll jag på att dra upp den ut och in och upp och ned. Ingen hade sett skillnad.


Med en prydlig topp kan jag både gå på bibliotekariemiddag och nattklubb.


Fyrkantig kjol i slispigt material från Miss Selfridge i Southend.

Kommentarer
Postat av: MariaH

skönt att jag inte behöver ha problem med den biten.. möjligtvis vilka kläder i tältstorlek som kan vara presentabla o bekväma nog för mässan

2009-09-22 @ 20:48:43
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin outfit! Propert och tufft på samma gång!

2009-09-22 @ 21:47:38
Postat av: Ylva

Maria. Du får införa boktältet!



Anonym. Tack. Med knallblå strumpor blir det fint.

2009-09-23 @ 08:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0