Springnota

Vi vann inte musikquizzet ikväll, men någonstans trodde vi nog det jag och väninnan för vinnande laget slapp betala notan och när vi var på väg hem kom jag på att vi glömt betala. Vi gick tillbaka för annars hade de som satt kvar vid bordet åkt på det. Dessutom är vi lite för kända på det där stället för att kunna komma undan och det finns knappt någon annan pub så man vill inte bli portad från Harrys om man bor i Ljungby.

Jag var för övrigt dålig på svaren men kunde namnet på Englands premiärminister. Jag som inte har koll på politikerna i Sverige ens.




Kommentarer
Postat av: Gunilla

det blev en "springatillbaksnota" :)

2009-09-18 @ 11:55:24
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Haha, springtillbakanota, för de glömska men ärliga.

2009-09-18 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0