Växjötripp

Idag har mina föräldrar åkt till Kina och jag har varit i Växjö. Min ena kollega har trillat av en häst och fått ont i revbenen och min andra har någon läskig yrsel så jag försöker hålla mig frisk. Idag var kanske sista dagen denna termin som jag slutade redan klockan ett så då passade jag på att köra till Växjö.

Jag ville titta i affärer, äta libanesiskt och se lite andra människor. Och låta andra människor se mig. Jag kan knappt gå ut här utan att elever skriker "Kolla, bibblisen!" efter mig. I lördags var det en tjej som pekade på mig, fast jag stod en halvmeter ifrån och höll på att skratta ihjäl sig. Hon gick ut för ett år sedan och heter Albulene, vilket jag tycker är ännu lustigare än att skolans personal ibland vistas ute på stan på nätterna.


När jag gjorde den här parkeringen trodde jag att jag körde stor Mitsubishi och inte liten Renault.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag tror att du trodde att du hade husvagnen med på släp :))



Biblisar på stan, måste vara högst ovanligt :))

2010-04-28 @ 01:25:07
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Bibblisar, inte biblisar. Vi har församlingen Plymontarna som går med biblar.

2010-04-28 @ 10:28:08
Postat av: Den där tjejen som pekade på dig

Oj förlåt! Ber om ursäkt om det var jobbigt för dig.

Jag var rätt full. Jag fick det berättat dagen efter av kompisar. Skäms!

2013-10-14 @ 11:04:21
Postat av: Den där tjejen som pekade på dig

Oj förlåt! Ber om ursäkt om det var jobbigt för dig.

Jag var rätt full. Jag fick det berättat dagen efter av kompisar. Skäms!

Svar: Haha! Har du hittat detta inlägg så långt efteråt? Oftast är det kul när elever hejar på stan. Det är väl mest så att jag inte kan gå ut och vara full...
Ylva

2013-10-14 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0