Att råka handla

Eftersom jag just varit i England och shoppat hade jag inte tänkt handla i Stockholm. Det blev några olycksfall i arbetet så jag kom hem med ett par capribyxor (jag som tycker att byxor ska sluta antingen ovanför knät eller ovanför fötterna kunde ändå inte låta bli att köpa ett par sköna korta jeans för femtio kr på Kappahl), en topp från Zapata (favoritaffär, ju) och en stor axelremsväska som jag kan knöla ned en tröja eller jacka i.


Hoppsan, en ny outfit!


Ah, så många roliga tröjor på Zapata!

Kommentarer
Postat av: MariaH

kanske tur att jag bar gick förbi Zapata...

2010-08-08 @ 14:51:04
Postat av: Ylva

Maria. Ja, en gång när jag gick därifrån utan att ha köpt något tittade expediten konstigt på mig...

2010-08-08 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0