Felbedömning

Jag har knappt åkt inlines alls i sommar för att det varit för varmt, för kallt, för blåsigt, för regnigt eller för mycket löv på vägen. Det låter som en massa dåliga undanflykter och jag förstår inte vad det är med mig för jag tycker ju det är kul att blejda. Så, idag tog jag mig för att äntligen ta mig ut på inlines.


Efter en tiominutersrunda såg jag ut så här. Det är lite svett, mycket regnvatten.


Jag hade tänkt hinna ut innan det blev så här. Jag som brukar vara jättenoga med att inte blejda i regn, eftersom jag inte vill att mina inlines ska rosta, hamnade i värsta skyfallet. Men jag kan åtminstone konstatera att vår nyasfalterade väg är skön att åka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0