Finmiddag

Igår kväll gick vi ut för att fira vår ettåriga bröllopsdag och tänkte äta på Le Chef. Efter nästan tio minuter hade ingen märkt att vi var där så då gick vi därifrån och valde Charlie i stället. Jag ville äta vildsvin men det var slut så det blev plankstek som vanligt och maken åt fläskfilé. Inte något jättespeciellt alltså, men gott så vi blev mätta och nöjda.

Det finns inget ställe att gå på här i Ljungby om man vill äta riktigt fint utan det brukar bli utflykter till exempelvis Möckelnsnäs eller Toftaholm om det ska firas. Men då måste ju någon vara chaufför.


Jag tog på mig samma klänning som när vi gifte oss och som jag inte haft sedan dess och blev fint lockig när vi gick i regn.




Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; haha ja, de var riktigt kul :D

2010-08-09 @ 20:37:52
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Gunilla

grattis till första året som gifta, får man säga då !!

2010-08-11 @ 09:38:21
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Det får man. Tack, tack!

2010-08-11 @ 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0