Helvetesvecka

Jag har haft en helvetesvecka! Efter Ljungbydagarna var jag inte särskilt utvilad och blev dunderförkyld. En kollega har tagit tjänstledigt och det var chockartat med skolstart på båda skolorna jag jobbar på.

Nu har jag förtjänat en vild tjejhelg i Köpenhamn. Så det så! Att 100 svenska kronor är 75 danska är något jag inte tänker fundera så mycket över.


Om jag inte hade mått så dåligt hade jag nog inte köpt dessa mjuka sugtabletter som smakar illa och kostar 3,75 kr/st. Nästa gång ska jag testa Esberitox.


Kommentarer
Postat av: E - The blog of hiphop & r'n'b

Ja den är jättefin! Nej inte min heller egentligen, har inte någon faktiskt men varit sugen på att köpa en ett tag nu :)

2010-08-27 @ 17:35:46
URL: http://eemellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0