Ljungbydagarna

Fredag

Jag blev bjuden på förfest hemma hos oss. Först trodde jag att det bara var för makens kollegor men jag fick vara med och det är helt okej för mig att parta med fyra grabbar. Sedan blev jag lite busig på kvällen. Jag slängde en påse kräftskal i någon annans soptunna, irrade runt i köksregionerna på Terraza i jakt på en toa och ville att vi skulle klättra in i en plastboll som ligger i vatten fast nöjesfältet var stängt för kvällen.


En kille hade den konstiga smaken att äta chilioliver som snacks, bluärgh!

Jag pratade med en kille och blev sur för att han sa att jag är bibliotekarie och tjänar femton tusen. Bara för att man är dum i huvudet behöver man inte vara otrevlig. Jag som varit hos honom och tittat på Fäbodjäntan och allt. Möjligen är han sur på oss för att vi vräkte honom från vindslägenheten...


Bobbyflips, antar jag.


Vimmel i stora tältet.


Mera folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0