Kallt!

Det är så kallt ute så det är löjligt. OBS! Jag bor i Sydsverige och är inte längre beredd på att det kan vara -25.

Idag åkte jag till Växjö och gick i affärer. När man är vuxen får man köpa juklkappar till sig själv. Tre nya toppar och ett par tights blev det bland annat.

Imorgon hoppas jag att allt går vägen så att jag kommer med buss till Norrköping och blir hämtad där av mamma och pappa som ska komma dit från Tranås. Egentligen skulle jag ha åkt tåg från Stockholm, men det känns ytterst opålitligt så det här är nog en bättre lösning. Jag har tidsbestämt inlägg ända fram till nyår, så ni har något att läsa även om jag råkar försvinna någonstans i Sverige...

Kommentarer
Postat av: Pia Hagman

Jag hoppas du slagit in de där inköpen.. så du har några klappar att öppna på julafton!! ;o)

Ha en underbar jul och nyår!

2010-12-22 @ 21:45:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Lillemor

God Jul! Vilken bloggservice :) Det är så tråkigt när inte bloggar uppdateras ofta men hos dig blir man ordentligt bortskämd - härligt :)

2010-12-23 @ 13:45:37
Postat av: Ylva

Pia. Jag kommer nog att få några paket på julafton. God jul på dig!



Lillemor. Väldigt praktiskt detta att man kan tidsbestämma inläggen.

2010-12-23 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0