Kulturkullan

Vecka 2

* Läser: Hjärtdjur av Herta Müller. Läs inte en nobelpristagare bara för att det är en nobelpristagare! Den här boken är helt obegriplig.

Hjärtdjur

* Lyssnar på: Meet Danny Wilson. CD från -87 (fast på Spotify nu då). 1987 gick jag i sjuan och hade en klasskompis som introducerade Danny Wilson för oss andra. Ett bra band från Skottland.

* Veckans citat: "Men ni sitter bara och skriker i 150 decibel och håller monologer. Ni lyssnar ju inte på varandra."
Maken kom hem i fredags till fem glada tjejer som officiellt tittade på Let´s dance. 

* Veckans händelse: Nyinvigning av Ljungbys kommunbibliotek.
http://www.ljungby.se/Bibliotek/Nyhetslista/Ditt-nya-kommunbibliotek-ar-fardigt/

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-10 @ 12:45:50
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Julia(en av de som driver moiettu)

HejHej! Haft en bra jul?

Kramar Julia



Juste.. GOD FORTSÄTTNING!

2010-01-10 @ 13:01:19
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: MariaH

meeeeen den har jag ju reserverat... få se hur långt jag tar mig då.

Har inte vi tioårsjubileum iår på att vi fick ihop uppsatshelvetet?

2010-01-10 @ 18:34:03
Postat av: Ylva

Maria. Den är bara 200 sidor så man klarar det. Ja, minsann, vi får fira tio år som uppsatsförfattare!

2010-01-10 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0