Semesterplaner

Idag är det sista dagen för maken innan han tar fyra veckor semester. Han gillar inte att planera men det gör ju jag så nästa vecka är fullbokad, för mig i alla fall. Han får väl göra vad han vill när han är ledig... Det återkommande problemet är att jag vill resa och han vill vara i stugan.

Vi har äntligen bokat resa till England för att hälsa på hans mormor och jag blev lite sur när han tyckte att det var helt okej att flyget kostar ungefär 3000 danska kronor för när jag började kolla för kanske en månad sedan hittade jag biljetter för 300 danska kronor styck (vilket ju alltså hade blivit 1200 sammanlagt).

Jag vill hälsa på släkt och vänner så jag räknar med Hedemora och Stockholm också i sommar. Sedan tycker jag att vi borde utnyttja vännernas trevliga erbjudande att bo i deras lägenhet i Köpenhamn.


Hoppsan, fullklottrad kalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0