Tillmötesgående?

Jag har en Vännerbok som jag brukar lägga fram på våra fester för att det är kul att se vad gästerna åstadkommer när de är berusade.


Danska kompisarnas kompis skrev fint om mig: "Mitt bästa/roligaste minne tillsammans med ägaren av denna bok är Ylvas fantastiske latter og imödekommehed. Kalle ligeså." Aldrig har väl någon sagt att jag är "imödekommende" förut för jag brukar vara besvärlig.

När det kommer till att bjuda mig på mat är jag svår för jag äter inte så mycket kryddig mat eller grönsaker. Indiskt, kinesiskt, thai, sushi, hamburgare, wok och en massa annat går bort. 

Jag dricker inte öl, kolsyrat vatten, kaffe eller vitt vin, och vad brukar man bli bjuden på när man får gratis mat (till exempel på konferens) om inte mineralvatten, lättöl och kaffe? Te brukar i och för sig finnas och där är jag något enklare att göra nöjd än min mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0