Helsingborg

Jag har inte tid att blogga, jag ska till Helsingborg. Flera gånger faktiskt. Denna helg är det en överraskningsresa till maken i 35-årspresent. Inte för att han fyller förrän den 9 juli, men evenemanget vi ska på är imorgon. Och på onsdag ska jag på överraskningsresa med personalen. När vi fick välja mat och det stod Öresundsmeny började vi ana.

Senast jag gjorde en överraskningsresa till Helsingborg var för övrigt när jag åkte Swebus till Göteborg och de skickade mig på den märkliga rutten över Halmstad och Helsingborg... (För dem som inte vet var jag bor; Helsingborg ligger nedåt, Göteborg ligger uppåt.)

Kommentarer
Postat av: GUNILLA

FLIP FLOPP SÅKLART :)

2010-06-12 @ 12:27:47
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. På konserten blev det mina rain walkers (eller gympadojjor som jag brukar säga).

2010-06-13 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0