Äventyr

Igår var jag ute på äventyr. Som vanligt kände jag mig som en ensam cyklist på Ljungbyporten dit jag tog mig för att köpa en stekpanna på nya AudioVideo (eller vad affären nu tänkt sig heta). Sedan handlade jag på X-Price och sedan... fick jag inte upp cykellåset. Jag gick över till Spackel-Jerry på Autocenter som inte heller kunde låsa upp cykeln och eftersom jag inte hade lust att promenera hem med min stekpanna, ryggsäck och kasse från X-Price lät jag honom såga upp låset.

Därefter cyklade jag till cykelhandlaren som undrade varför jag förstört låset när jag hade nyckeln kvar. För er som sett filmen Farsan kan ni tänka er att det var lite lustigt när han frågade om jag stulit cykeln. Hela utflykten tog två timmar och maken började undra vart jag tagit vägen...

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe men du kom ju hem till slut!! ;)

2010-03-26 @ 12:32:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0