Sommarläsning

Jag köper inte böcker så ofta men jag kunde inte motstå tre pocket för 99 kronor hos Adlibris. På sommaren ska jag passa på att läsa böcker jag inte tänkt läsa.



Hypnotisören av Lars Kepler. Den hade jag inte tänkt läsa, för jag gillar oftast inte deckare och otäckheter, men så hörde jag paret Ahndoril (Alexandra och Alexander som tagit pseudonymen Kepler) på Tidningen Vi:s litterära kryssning och blev nyfiken.

Elsas mode av Sofi Fahrman. Den hade jag inte tänkt läsa för jag är inte särskilt modeintresserad, men jag har läst ganska många positiva recensioner så jag blev nyfiken.

Skynda att älska av Alex Schulman. Den hade jag inte tänkt läsa, för han har hållit på och varit så himla elak mot en massa människor men även denna har fått bra recensioner så jag blev nyfiken...

Kommentarer
Postat av: voffsen

Den där hypnotisören verkar vara bra :)

2010-06-01 @ 12:56:07
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Jag vill också läsa schulman, han har nog någon diagnos, ibland geni och ibland otroligt dum..

2010-06-02 @ 11:33:12
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: MariaH

hypnotisören var jag jättesugen på först men sedan blev den liksom ihjälhypad...

Skynda att älska lånar jag gärna av dig nån gång.

2010-06-02 @ 21:57:51
URL: http://www.mariasbokliv.wordpress.com
Postat av: Ylva

Voffsen. Hypnotisören verkar läskig!



Gunilla. Hehe, undrar vad det är för diagnos? Visst gränsar genialitet till galenskap och kanske dumhet.



Maria. Då ska jag försöka komma ihåg att ta med den.

2010-06-02 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0