Niklas Krog igen

Jag har fått en kommentar i min läsdagbok från Niklas Krog, författaren till boken Krigare utan minne, som jag just läst: 

Kul att läsa, Ylva! Jag kan erkänna att tarpunerna stör mig också ibland, trots att det alltså var jag som hittade på dem. :)

Mitt inlägg finns här:

http://ylvarosen.blogspot.com/search?q=krigare


Niklas på besök på Astradskolan


Niklas och Martin på bokmässan. (+ Alexandra Pascalidous ben)

Jag har fått ett mail också där han ber om ursäkt för att han inte har svarat på mitt inlägg i hans gästbok förrän nu. Han har varit i Kurdistan. Det är okej.


Kommentarer
Postat av: Pia Hagman

Hahaha, det är ju rätt kul när man skriver om någon som faktiskt är känd och de kommenterar i ens lilla, lilla blogg!! Kul!!

"Jag har varit i Kurdistan" måste ju vara den bästa ursäkten någonsin! ;o)

2010-11-03 @ 14:43:52
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Pia. Ja, jag blir alldeles till mig.

2010-11-03 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0