Hösten viktigaste plagg

I Damernas värld nummer 11 är ett reportage med höstens tio viktigaste plagg.

Plaggen är:
vid byxa (jag har en kostym med vida vita byxor men den använder jag mest på bröllop)
luvhalsduk (jag är kass på att använda halsduk)
fårullsanorak (?)
loafers (mina loafers har blivit jobbtofflor)
t-shirt av skinn (jag har skinnklänning)
cape ( jag har en regncape)
draperad kjol (nej, men jag behöver möjligen en stickad kjol)
beige kappa (jag har en svart skinnkappa)
tantväska (räknas min fuskdolcegabbana?)
spetsklänning (jag har ett par vita sommarklänningar)


Gladast i höst är jag över min regn- och vindtäta jacka som jag köpte i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0